ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el általános szerződési feltételeinket (ÁSZF), és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és magára nézve kötelezőnek ismeri el. Jelen szerződés kizárólag elektronikus formában kerül elfogadásra és megkötésre (online adásvételi szerződés: olyan adásvételi szerződés, amelynek értelmében a vállalkozás egy honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál megvételre valamilyen árut, és a fogyasztó az adott honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül rendeli meg azt), nem minősül írásba foglalt szerződésnek, nem kerül egyedileg iktatásra, továbbá postázásra, valamint magatartási kódexre nem utal.

A Webáruház működésével, az egyes termékek megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben, valamint a Webáruház honlapján megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 

Jelen szerződés az alábbiakról rendelkezik:

Üzemeltetői adatok ismertetése

Megvásárolható termékek köre, a kínált termékek kategóriabesorolása

A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

Rendelés lépéseinek bemutatása

Szállítási feltételek

Szállítási, kezelési díjaink

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Fizetési feltételek

Szavatossági információk, tudnivalók

Az elállás joga, az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

Adatkezelési információk, adatbiztonság

Panaszügyintézés

Záró rendelkezések

 

Üzemeltetői adatok

Cégnév: WPB-TEX Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely és levelezési cím: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.
Adószám: 23112157-2-19
Cégjegyzékszám: 19-09-517455
Cégjegyzékét vezeti: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága
Csomagküldő kereskedelmi tevékenység nyilvántartási száma: 4518/2010
Szerződés és kapcsolattartás nyelve: magyar
Elektronikus elérhetőség, ügyfélszolgálat: infor@wagnerhaus.hu
Telefonos elérhetőség: 06-88/220-075
Adatkezelési nyilvántartási azonosító: NAIH-92205/2015.

Szállítási partner megnevezése: GLS Hungary Kft.
Személyes átvételi lehetőség: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.

Tárhelybiztosító (hoszting) szolgáltató adatai:

Cégnév: Webshark Kft.
Székhely: 9700 Szombathely, Semmelweis I. u. 2.
Elektronikus elérhetőség: info@webshark.hu
Telefonos elérhetőség: 06- 94/514-333

 

Megvásárolható termékek köre, a kínált termékek kategória besorolása

A megjelenített termékek mind online, mind személyesen is megvásárolhatóak. Az online vásárlás házhoz szállítással vagy személyes átvétellel történhet.

 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Wellness termékek

Orvos technikai eszközök

Textil termékek

Elektronikai termékek

Kozmetikumok

Háztartási eszközök

A termékek Webáruházban feltüntetett árai tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját, utánvétel esetén annak díját, bankfiókos befizetéskor a befizetés díját, illetve személyes átvétel esetén a kezelési költséget. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Az egyes termékek jellemzőit az adott termék melletti részletes ismertető tartalmazza.

 

A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk

A megrendelések automatikus visszaigazolása haladéktalanul, de legkésőbb a rendelés leadásától számított 48 órán belül e-mailben történik (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet 18. § rendelkezésének megfelelően). Amennyiben 48 órán belül nem kap rendeléséről visszaigazolást, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (ld: az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.) a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól. A megrendelések feldolgozása (számla elkészítése) 2 munkanapon belül megkezdődik és felvesszük Önnel a kapcsolatot. A teljesítési határidő (szállítási idő) a visszaigazolástól számított 5 munkanap (átlagos teljesítési idő a visszaigazolástól számított 2-3 munkanap).

Az üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részbeni vagy teljes visszautasítására. Visszautasításra különösen akkor kerülhet sor, ha a megrendelt termék beszerzésére a külföldi partnernél felmerülő ok miatt nincs lehetőség, vagy akkor, ha nem történik meg az előre utalás. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes vételár, illetve részteljesítés esetén a túlfizetett összeg visszautalásra kerül a megrendelőnek.

 

A rendelés menete

1. Amennyiben még nem regisztrált a weboldalon, úgy regisztrálhat a kényelmesebb vásárlás érdekében, azonban vendégként (nem regisztrált vásárlóként) is leadhatja megrendelését. Ha már korábban regisztrálta magát, akkor be tud lépni. A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció. Amennyiben regisztrál, úgy a következő rendelés alkalmával már regisztrált felhasználóként tud belépni a Webáruházba, ez esetben a szállítási és számlázási adatok újbóli megadása nélkül tudja leadni megrendelését, illetve követni tudja rendelése állapotát.

2. A megvásárolni kívánt termék/termékek kosárba helyezése.

3. Miután a megvásárolni kívánt terméket/termékeket a kosárba helyezte, a ’Tovább a kosárhoz’ gomb megnyomásával juthat el a ’Fizetés’ oldalra, ahol látni fogja a kosárba helyezett terméket/termékeket. Itt tudja megváltoztatni termékenként a mennyiséget, illetve tudja törölni és kiválaszthatja az átvétel típusát. A ’Tovább’ gomb megnyomásával jut a személyes adatok oldalra.

4. Itt válassza ki fizetés típusát, majd adja meg személyes, illetve számlázási adatait és pontos szállítási címet, ahol Ön vagy megbízottja a megvásárolt terméket/termékeket át tudja venni. Regisztrált felhasználóinknak itt automatikusan kitöltésre kerülnek adatai. Ezen oldalon el kell fogadnia jelen általános szerződési feltételt. A ’Tovább’ gomb megnyomásával az ellenőrző oldalra jut.

5. A rendelés ellenőrzése: a megrendelés leadása előtt még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, javíthatja az esetleges adatbeviteli hibákat.

6. A ’Rendelés’ gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.

7. Online bankkártyás fizetés választása esetén a fizetés végrehajtása.

8. E-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap.

A szerződési nyilatkozatának megtételekor – azaz a megrendeléssel - Ön kifejezetten tudomásul veszi, hogy nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

Kérjük, ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a megrendelt termék. Különösen fontos a telefonszám és az e-mail cím pontos megadása, ezek hiányában meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel és a megrendelés teljesítése. Amennyiben nem kap 1-2 órán belül automatikus visszaigazolást e-mailben, úgy ellenőrizze postafiókjához tartozó tárhely telítettségét, esetleg a kéretlen levelek (spam) gyűjtésére szolgáló mappát. A hibásan megadott adatokból származó szállítási problémákért Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal, az emiatt keletkező költségek teljes egészében a megrendelőt terhelik.

Amennyiben a rendelés leadását követően veszi észre, hogy adatbeviteli hiba miatt tévesen adott meg adatokat (pl. hibás szállítási cím, téves darabszám) úgy a módosításra telefonon vagy e-mail útján mindaddig lehetősége van, míg a megrendelt termékeket a futárnak.

 

Szállítási feltételek!

Az áru megrendelésekor Ön kiválaszthatja, hogy házhozszállítással vagy személyesen kívánja-e átvenni az árut átvenni.

Személyes átvétel:

Cégünknél lehetősége van megtekinteni bemutatótermünket, illetve megvásárolnia a kívánt terméket. Ugyan itt veheti át személyesen webáruházunkból rendelt termékét, termékeit.

Bemutatótermünk nyitva tartása és a személyes átvételre hétfőtől-péntekig 7.30 és 15.30 óra között van lehetőség.

Címünk: 8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.

Személyes átvétel esetén kétféle módon fizethet:

  • online megrendelés esetén bankkártyával előre kifizeti a terméket
  • telephelyünkön készpénzzel fizet

Házhozszállítás:

Webáruházunkban megrendelt termékeit cégünk megbízott partnere, a GLS Hungary Kft. szállítja házhoz Magyarország egész területén.

A kiszállítási díj 30.000 Ft alatti vásárlás esetén 990 Ft (mely ár tartalmazza az utánvét kezelés i költségét is), 30.000 Ft feletti vásárlás esetén INGYENES.

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8 és 17 óra között történik, amennyiben a fenti időszakokban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (ha van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

A megrendelt terméket a GLS 3 munkanapon belül megkísérli házhoz szállítani a megadott szállítási címre. A 3 munkanapon belüli szállítási határidő csak akkor érvényes, ha a megrendelő elérhető az általa megadott szállítási címen a szállítás napján.

A szállítási díj két kézbesítési kísérletet tesz lehetővé, amennyiben az első kézbesítés nem volt sikeres, a GLS futár írásos értesítőt hagy a címzettnél. Ha a címzett nem jelentkezik a GLS futárszolgálatnál, a futárszolgálat 5 napon belül még kétszer megkíséreli a csomag kikézbesítését. Ha egyik alkalommal sem sikerült a kézbesítés, akkor visszaszállítja a csomagot cégünknek.

Bankkártyás fizetés esetén cégünk ellenőrzi a vásárolt termékek ellenértékének a beérkezését és csak a pontos összeg beérkezése után kezdi meg a megrendelt termékek csomagolását és azok átadását GLS részére, illetve készíti elő a telephelyen való átvételre.

 

Szállítási, kezelési díjaink

Szállítási díjunk magyarországi szállítás esetén rendelési értéktől függően:

· 0 – 30.000 Ft: 990 Ft

· 30.000 Ft és efelett: ingyenes

Személyes átvétel esetén a szállítási díj 0 Ft és csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

Házhoz szállítási információk

A wagnerhaus.hu webáruház megrendeléseit az GLS futárszolgálat futárjai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Amennyiben készpénzes utánvételt választott, kérjük, kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak (azaz a megrendelt termék és a szállítás) díját a futárnak! A futár általi kétszeri sikertelen kézbesítési kísérlet után újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

Az elállási jog gyakorlása esetén a megrendelő (fogyasztó) viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli.

 

Fizetési feltételek!

Személyes átvétel esetén a Vásárló cégünk székhelyén fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség. A termék átvételére a Vásárló a fizetést követően jogosult.

Fizetés utánvétellel, készpénzben: Amennyiben a webáruházunkban megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Vásárló a megrendelés végösszegét a futárszolgálat alkalmazottjának teljesítse készpénzben.

Bankkártyával: A megrendelés végösszegének azonnali kifizetése történhet a CIB Bank bankkártyás rendszerén keresztül is. A rendszer biztonságos csatornát használ és automatikus. A CIB Bank kizárólag a Vásárló által megadott, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat kapja meg a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A megrendeléssel kapcsolatos személyes adatokról és a vásárlás tartalmára vonatkozó információkról a CIB Bank nem kap értesítést cégünktől. Másfelől, a fizetőoldal adattartalmáról cégünk szintén nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a bank oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez a Vásárló internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A megrendelés végösszegeként kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül a Vásárló folyószámláján.

 

Szavatossági információk, tudnivalók

A termékre a vásárlás napjától számított 1 év garanciát vállalunk terméktől függetlenül.

Webáruházunkban kizárólag új termékek kerülnek értékesítésre. A termékek eredeti gyári csomagolásban, sértetlenül kerülnek feladásra a címzett részére. A forgalmazott termékekre a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően felelősséget vállalunk. Amennyiben a megvásárolt termék bizonyíthatóan már hibásan került kézbesítésre, úgy azt kérésére kicseréljük.

A hibás teljesítésre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései irányadók, különösen a Hatodik Könyv VI. cím XXIV. fejezet rendelkezései.

A kötelezett, azaz a Webáruház hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

 

Kellékszavatossági jogok

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a WPB-TEX Kft. hibás teljesítése esetén a Webáruházzal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Kellékszavatossági igénye alapján Ön választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Webáruház számára - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével Önnek okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Webáruház költségére Ön is kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Webáruház a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a Ptk. vonatkozó rendelkezésének megfelelően (megfelelő határidőn belül, az Ön érdekeit kímélve) nem tud eleget tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Ön a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a Webáruháznak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a Webáruház adott okot vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős. Az Ön kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a Webáruházzal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a WPB-TEX Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Webáruházat terhelik. Kicserélés vagy elállás esetén Ön nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

 

Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a jelen pont 1. alpontjában meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A termékszavatosság vonatkozásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után késedelem nélkül, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölni. A hiba felfedezésétől számított 14 napon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért Ön a felelős. Az Ön termékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Az elállás joga, az elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet rendelkezései alapján a fogyasztót (megrendelőt) elállási jog illeti meg az alábbiak szerint.

A távollévők között kötött szerződés esetén (azaz a jelen szerződés hatálya alatti megrendelés esetén) a fogyasztót (megrendelőt) indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

Az elállási határidő, a termék átvételének napjától számított 14 nap. Átvételi (kézhezvételi) időpont házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja, ami a futártól kapott nyugtával igazolható. (Tájékoztatásul közöljük, hogy az elállást határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha a fogyasztó az elállásról szóló nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi, azaz a tizennegyedik napon közölt elállás is érvényesen közöltnek tekintendő.)

Amennyiben élni kíván elállási jogával, kérjük, jelezze a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban vagy telefonon.

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek tekintjük, ha Ön nyilatkozatát a jelen általános szerződési feltételekben meghatározott határidő lejárta előtt elküldi. Ennek igazolása Önt terheli.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Az elállási jog gyakorlásának postai úton való írásbeli bejelentése esetén annak postára adásának időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a fogadott telefonhívás napját. Postai úton történő bejelenés esetén kérjük, feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát.

A WPB-TEX Kft. eljárása megrendelői elállás esetén:

· Tizennégy napon belül visszatérítjük az Ön által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

· A Webáruház az Önnek visszajáró összeget az Ön által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Az Ön kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de Önt ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terheli.

· Ha Ön kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

· Mindaddig visszatartjuk az itt meghatározott összeget – tekintettel arra, hogy termék adásvételére irányuló szerződés kerül megkötésre a felek között -, amíg Ön a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a WPB-TEX Kft-t a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Az Ön kötelezettségei, költségei, felelőssége elállás esetén:

Elállás esetén Ön köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha Ön a terméket a határidő lejárta előtt elküldi. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza cégünk székhelyére (8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.) vagy ugyanitt személyesen is leadhatja 7:30 és 15:30 óra között.

Ön kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a termék visszaküldésével kapcsolatban felmerült költségek elállás esetén tehát a megrendelőt terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint a cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni.

Kérjük, kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a megrendelőt terheli! A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

 

Adatkezelési információk és adatbiztonság

Üzemeltető a személyes adatokat a jogszabályi előírásoknak megfelelően kezeli, részletesebb információk az adatvédelmi oldalon találhatók.

 

Panaszügyintézés

Az esetleges panaszok bejelentésére a jelen ÁSZF-ben meghatározott elérhetőségeken van lehetőség.

A vásárló panaszát szóban (telefonon) vagy írásban jelentheti be (levélben vagy elektronikus levélben). A panaszügyintézés helye a WPB-TEX Kft. székhelye (8468 Kolontár, Kossuth Lajos utca 36.). Nem minősül panasznak, ha a vásárló a Webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér.

A Webáruház a szóbeli panaszt lehetőség szerint azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, illetve ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webáruház a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát a vásárlónak megküldi, egyebekben pedig a következő pont szerint jár el.

A panaszt – amennyiben az előző pont szerinti megoldásra nincs lehetőség - a Webáruház – törvény eltérő rendelkezése hiányában – harminc napon belül írásban megválaszolja. A válaszhoz a Webáruház csatolja a panaszról felvett, a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A § (5) bekezdése rendelkezése szerinti jegyzőkönyvet is.

A panasz elutasítása esetén a Webáruház írásban tájékoztatja a vásárlót a jogorvoslati lehetőségekről, azaz tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. (Békéltető testület: tartós alapon létrejött, a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezési eljárás keretében történő rendezésével foglalkozó szervezet, amelyet a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben meghatározott szerv (személy) nyilvántartásba vett.) A tájékoztatásban megjelöli az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét.

Az esetlegesen felmerülő fogyasztói jogvita esetén a WPB-TEX Kft. az egyeztetés sikertelensége esetén a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

 

Záró rendelkezések

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései az irányadók.

Megrendelésének a Webáruházban való rögzítésével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a WPB-TEX Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. A WPB-TEX Kft. fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítása esetén az új szerződési feltételek a Weboldalon közzétételre kerülnek. A módosítás közzétételekor már folyamatban lévő megrendelésekre a megrendeléskori feltételek érvényesek.